tuhkatriinud

on kahte sorti unistused – need, mis täituvad ja need, mis ei täitu. minu omad on olnud enamasti viimased, aga mitte päris, kui alternatiive lugeda unistustega samaväärseteks ja mitte sublimatsiooniks. ma soovin praegu, et võiksin olla see tuhkatriinu…vaid üheks hetkeks, mis kestab südaööni. aga ma ei julge mõelda.

aga estonias tuleb varsti välja see tuhkatriinu, kellega tõesti midagi sünnib.

mõne unistused on väikesed, aga spetsiifilised. ma ei julge ka isegi oodata, kuigi see on ainus, mis praegu teha saan.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 29. okt. 2006.

2 kommentaari to “tuhkatriinud”

  1. jänes kuule, ma ei näe lugeda. Liiga pime ja luupi ning prille läheks vaja. Tanelil oli õigus… sünge.

  2. njaaa, kallikesed! järelikult on teil ekraani parameetrid ebasobivas mõõdus. mul on kobe shrift 12 ja hall tekst ei söö musta taustal niivõrd silmi kui eelmise blogi valge ;) vaadake sellist “theme`i” nagu “hemingway” ja te saate teada, mis on masendav. see siin on kõigest “chaotic soul” :p

Lisa kommentaar

 
