come tomorrow, tomorrow I`ll be GONE…

see tunne ei lase veel lahti. 2 minutit puudub kahest. see tunne ei lase ka nende kahe minuti jooksul lahti. see tunne… et mina jõudsin vääritult tervena tagasi. et keegi on hukkunud. et keegi on…

ma tahaksin, et öösel praegu koju jõudes, kui ma keeran uksi lahti, et selle viimase pisut veiniväriseva käega avatud luku taga oleksid sa olemas ja ma saaksin sulle öelda kõik need asjad palavikuliste huultega, mis sul minule ütlemata jäid ning mina ainult mõtlesin neil vaikuse hetkil, mis meie vahel mõnikord olid sinnamaani, kus ma tundsin, et kohe pressib see minust välja, aga sinu vaikus oli tugevam. saad aru ju küll?

ja täna, sinna sõites jõudsin ma karjuda 2 korda, “kits tuleb teele! kits tuleb teele!” ning auto ei oleks pidama saanud, kui kits poleks enne teed autotulede eest teinud tagasihaaki.

ja siis oli peaaegu terve õhtu täis võõristusest värisevaid käsi, aga hea oli, et juua oli nii palju ja polnudki nii õudne näha kolledži V lendu koos. kõiki. ma kartsin hirmsasti nagu ma ikka suuri seltskondi tegelikult kardan, aga me hakkame vist suureks kasvama.

aga see tunne ei lase veel lahti.

isegi koomilisi pilte vaadates, kus keegi…mu kaameras…ja ma avastasin, et karmol on ikkagi ilus hääl, ka siis kui tal enam häält ei ole. ta laulab kitarriga nii, et see kuidagi kõlab. aga see tunne ei lase veel lahti. ma ei maga veel. võtke ühendust ja pakkuge kaitset. ma palun teid! juba teist ööd, ma tahaksin kaitset!

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 5. nov. 2006.

2 kommentaari to “come tomorrow, tomorrow I`ll be GONE…”

  1. Võtan ühendust… seekord mõttes…

  2. aitäh.

Lisa kommentaar

 
