kaja. kas?

on kajakas, kes maha lastakse, eks? ja see rida trigorinile sellel leheküljel on tõsi. aga ma ei vaata sugugi seda etendust publiku seisukohast. ma naeran midagi muud. mulle mõjuks see teatrisaalis kuidagi teisiti. ainult teatud tekstikatked ja teatud esitused panevad mind küüntega puidust käsipuud rebima. “pärispäris” rebiksin veel rohkem, istmete sametkatteid ehk. praegu ei saa. ja siis mõtlen teatud inimestele, kuidas nad sellesse teksti suhtuksid ja seda mängiksid ja ootus tundub magus. ja muide, see trigorini kirjutamine, kus käsi juba kotis mõtteid püüab jäädvustada või kirjaploki haaramine poolelt lauselt…see on nii…tuttav!? igas mõttes. mitte ainult marioni kuju ei kerki silme ette. see lihtsalt nagu ongi nii.

aga põhimõtteliselt homme, neljapäeval. see on uus tšehhov, keegi, keda ma ei tunne, kuid kes kõneleb meile praegu ja siin.

edasi veinile ja tangole. kajastuvad vinüülplaadikrabinad, kõpsuvad kingad ja ühendatud kired. oleme nurga taga ning joome valget veini. estonias lõppeb umbes tuhkatriinu. kiire kurss ja hoiak sinnasuunda. veel veini. on hommikuid, mida ma ei taha. on sõnumeid, mida ma ei taha. on kirju, mida ma ei kirjutaks. on sõnu, mida ma ütleks ja on lauseid, mida ma kuulda ei tahaks. ja on suudlused kohtumistel, mis tulevad harjumusest ning need haakuvad ülihästi. harjumusest. ometi on kuukarva mõte kusagil mujal, meil mõlemal. ja ma kohtun varsti jälle hoopis kellegi teisega ja see on viimane kord. ning ikka istume kusagil hämaras ning tunneme, et see pole see. (järelikult on elu hoopis kusagil mujal ning jookseb sõrmede vahelt põrandale, lihtsalt mõnel õhtul vanade aegade mälestuseks tuleb ta meie juurde tagasi.) hilisöistel tänavatel laseme kõrvust mööda selle, mis ON oluline, sest see teeks liialt haiget. mõnikord võiks ju õppida end kaitsma?

kell on 5 hommikul ja pea ei ole mõtetest paks! miks me ikka veel teineteist kiusame? kõik need inimesed jooksevad siia ühtesamasse postitusse kokku. kui koledaks me kõik oleme mõelnud! millal ma võin olla pisut eneseuhke ja egokindel ilma süümepiinu tundmata?

pildid: tööl, loengus, kaisa, valgus…

img_3533.JPG img_3547.JPG img_3588.JPG img_3598.JPG

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 23. nov. 2006.

Lisa kommentaar

 
