ebaviisakas hüsteerik

(mis on viisakas hüsteerik?) 

andke mulle andeks, kui ma selle välja kirjutan. ma mõnedel päevadel jätan siis kirjutamata ning pühin hoopis kohvitasside armee lauanurgalt maha. ma ei saagi aru, kas olen nukker või hoopis ükskõikne kuni sinnamaani, et trotslikult vihkan kõiki ja kõike. lihtsalt. ja kui saaksin, tuleksin töölt päevapealt ära. muide, see ei ole ju normaalne, et kõige rohkem ärritavad mind hetkel inimesed, kes mind armastavad ning püüavad mind selle armastusega ümbritseda? palun ärge praegu puutuge. kui pinge laheneb, siis ilmselt kukun pisarais teie jalge ette ning kui tohin kujutada, et teist kellegi jälg on mööda minnes minu kõrvale asfaldile maha jäänud, siis ilmselt olen võimeline seda ka huultega embama. fuckfuckfuckfuck! karjuda tahaks. miks pakuvad valed inimesed õigel ajal õigeid asju nii et need muutuvad kõige valemateks asjadeks sinu elus? muide, käisin kuritöö ja karistust vaatamas (näitust). point.

aga ma ei võta vastu kõnesid ega MSN kõnetusi. võbi-olla ka järgmisel nädalal mitte. ärge siis solvuge.

(ma tõesti loodan, et tõlkide/tõlkijate kogunemine täna minu juures ning pisuke eksamiksvalmistumine ja sellejärgne glögimanustamine suudab pinget vähendada). kardinaalne väsimus on. muide, unerohi hakkab otsa saama ja lihtsalt üks suur FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja tagatipuks ei suuda ma oma tõlget ära toimetada! mis blokk on!?!! mul on 3 terminit vaja sisse torgata ja mul on dokumendi avamiseks selline blokk…ma lihtsalt ei suuda. iiveldama ajab ainult mõtegi……….Iwantpeacewithmyself.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 1. dets. 2006.

Üks vastus to “ebaviisakas hüsteerik”

  1. Kalli ja pai. Tean seda tunnet ja ootan kannatamatult j6uluvaheaega.

Lisa kommentaar

 
