punjargidji olarithme

kui hakkad usku kaotama, on keegi nii armas nagu ati, kes lihtsalt saadab sulle selle. ja siis peadki nagu süntaksiga hakkama saama või realiseerima oma sisemisi torkeid (vähemalt kirjalikult läpaka avarustesse). ja muide, süntaksitädi tegi mulle jõulukingituse, öeldes minu imestuse peale, et läbi ei kukkunud: “…progressi on näha…” nojah :D

ja isa pole üle kuu aja vist näinud. see-eest oli täna kapinurga peal peotäis pastakaid ja hennessy-komplekt kahe klaasiga. –> suurde tuppa 9 küünalt ja 2 klaasi + ema :) ja kes helistaks riigikontrolli ning küsiks sealt “tax advisorit”?

ma tean, mida endale jõuludeks tahaksin…perekonda. seda, kes su seljataga tugev seisab ning suudab luua illusiooni; nii tugeva illusiooni, et sa seda kunagi vaid kogemuslikult tükkhaaval purustada suudad. mitte kõik korraga enne realiseerimist. ja ma tahaksin jõulukingiks palju neid uske, mis olen kaotanud. ma tahaksin niiväga veel uskuda ühesse koma teisesse ja ümberõpe võtab kole kaua aega. kas ma siis ükskord pole liiga vana, et usku kuulutada?

joonistasin. tuuli inspiratsioon :) nüüd pean kuidagi valge lauaplaadi pastellijälgedest puhastama. olen endiselt kummitus ning vean end lohisedes läbi seinade ning jään vahepeal tukkuma. jaanuarini ei ole arvestusi ega eksameid. käin ainult loengus ning on õppepuhkus, mille jooksul õpin õigust ning leksikoloogiat. homme näen hanneleeni ning saab räägitud palju teatrijuttu. ilmutasin paar ilusat fotot.
mida veel? kes minuga rääkida tahab? mul on tundeid ülearu.

tahaksin praegu 2 tunniks olla virginia woolf.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 19. dets. 2006.

2 kommentaari to “punjargidji olarithme”

  1. Usukuulutuseks pole keegi iialgi liiga vana!

  2. võimalik. aga hirmud tulevad vahel ikka üle ukse piiluma, mis teed ning mõni küsib: “kas sul on siis jõudu?”
    :)

Lisa kommentaar

 
