perfektne päev

täna. ärkamine kohvitassi ja virginia woolfi päeviku taha, sealt edasi kapak läbi lumise linna (lasnamäel on tõeline antarktika võrreldes kesklinna lögasusega.) valged lumemütsid vajusid kohevatena puude palgeile ning nood ulatusid vaevu mütsiserva alt välja vaatama. kohtumine hanneleeniga inimtühjas kehrwiederis, kange tee ja sama kange teater. palju teatrit. palju arvamusi. meil on hanneleeniga väga erinevad lähenemised, vastakad lausa, kuid see loob hämmastava vestlusringi, mis värvikirevana peade kohale tiirlema jääb. niivõrd sisse läheme oma teatritulisuses, et lõpuks tuleb küsida, “kellele seesinane teater nüüd kõneleda tahab?” paus. kus on sillad? kas need sillad on ületamiseks või näilised, et me need kiiresti põgenemisel lahti võtta saaksime ega laseks kellelgi järgi tulla? veel palju, mis kõik tahab lahtikirjutamist.
poolhigistena väljume kohvikust ning tormame humanasse, kust ma saan endale imehead mustad velvetid. pean homme veel alla neelama jälkuse, mis mind valdab ostukeskustes kolamise ajal, kui on pühad. ma pean ju ometi kusagilt need raamatud saama!

kodus jooksin lõhnavas lumises metsas päikeseloojangu mannas 5km ning hea oli. põlved hakkavad uuesti tunda andma. TEINE ON KA HAKANUD!!!! lasse, mis ma teen nüüd!?

aga praegu kutsub mind uuesti tee ja raamat ning kirjutamisootel läpakas. muide, ma olen kaks päeva ühel ja samal kellaajal halastamatult luksunud. ma paluksin, täitsa südamest, et see inimene, kes mind regulaarselt viimastel päevadel taga on rääkinud, seda homme ei teeks. natuke tüütuks läheb.

!hõiskab täna hõreõrnu meeletusi!

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 20. dets. 2006.

2 kommentaari to “perfektne päev”

  1. ometigi ka häid uudiseid… :))) homme (ehk?) näeb sära ka silmis?

  2. homme ei näe :( sest olen ammuplaneeritud kontserdi ühiskülastusel ning pärast veinil…

Lisa kommentaar

 
