ma tean, kust inglid tulevad…raadiost.

ma ei tee uusaastapostitust. ei tee.

mõni armastus võib sind teiste armastuste ees nii raagu jätta, et enam midagi anda ei ole. taipasin seda peale üht kõnetut mitmepäevase kajaga kõnemit sel kõige esimesel ööl, kui inimesed uusi kalendreid seinale riputasid. ma olengi viimasel ajal nii tujukas ja väljaütlev. pisaraid oli ülearu palju. aga nii kuradi hea oli üle väga pika aja niimoodi nutta luksuda. asjad luksusid paika/semaks. kas sa saad aru, et see kõik on sinu süü!?!!! (ma olin praegu alatu, sest ma ei usu süüdistamisesse ja tol ööl kuulus osa minust juba kellegi teise haaremihõngulisse minevikku. watch out for the golden ring on my…)

ma usun hoopis üht liiki inglitesse, kes maisuse kesta sees inimestena näida püüavad ja selle tujuka lapse ümber sagivad. näiteks täna hommikul virises see laps hallväsinud silmade läikel, et ta ei soovi kellelegi uut aastat, sest ta vihkab kohustuslikke sõnakõlkse ning tänaval paiskas ta kõik oma öise unetuse uskmatused tuule ja vihma rüppe ning tundis trotslikkuse lihaseid pinguldumas. ja siis tulid inglid. ma arvan, et need on sedasorti inglid, keda klassikaraadio laest kuidagimoodi lahti lõigata ei saa. aga mingi osa tuli neist selle helesiniseimaga koju kaasa ja nad teavad, et on mu inglid. mis veelgi, üks helistas mulle täna ja teisele helistasin ma ise. nokia – connecting angels! nad teavad, et on mu inglid, isegi siis, kui midagi juhtuma ei hakka. lihtsalt, et nad mu peale niimoodi mõtlesid, need inglid. kui ma neid jälle näen, siis lõikan nende šabloonid välja ning panen selle klaasingli kõrvale rippuma. nimed panen ka – maria ja karin.

ma ei tee uusaastapostitusi, aga võtan eelmisest aastast kaasa veel ühe väga imelise sõbra, kellega mind juhus hiljuti kokku viis. ta teab ennast küll ning mõned ööd kaovad liig kiiresti vestluste silmapiiri taha. aitäh ja kalli!

numbrivahetus läks aga nii ja nii.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 2. jaan. 2007.

Lisa kommentaar

 
