uhh.

no teps ei maganud täna öösel. pea valutas ja mõtted tuiskasid siia-sinna. eile sai agnega koos õpitud: agne geenitehnot ja kõike, mis ajuga seondub ja mina õigusteadust. vahepeal tõin maria käest hunniku kultuuriturundus materjale. haaa! (ma rohkem ei sõnu. mis toimub, ma ütlen!?:D)

miks on nii, et ainus eksam, mida enim kartnud olen, läheb ilmselgelt kõige paremini ja see on ARVESTUS ehk siis MITTEHINDELINE!? aga tegelikult jooksis kuul kokku ka korraks. lepingute täitmise ja sellesinatse õiguse raames on termin nagu “tähtpäev” ja “tähtaeg”. esimest küsiti, teist teadsin. ja täiesti mõtlemata kirjutasin “tähtpäev – pühana tähistatav päev.” leifil on huumorisoont. aga ma TÕESTI kirjutasin selle täiesti südamest!!!! no ma ei saa ise ka naeru pidama! keset ÕIGUSTEADUSE eksamit!!!

muide, keegi rahvusooperist loeb mu blogi. seda ei ole hetkel üldsegi lohutav teada :) aga ma tervitan!

muide, ooperifännidele…meie pühapäevane kokkutulek…täna selgus, et ma olen pühapäeva hommikul raadios, seega vabanen kusagil 12:30 umbes. siis tiksun teie poole! reklaami ka…heino pedusaare raamat on ilmunud.

nüüd panen kohvivee tulele. tuuli tuleb külla.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 9. jaan. 2007.

4 kommentaari to “uhh.”

  1. keegi kindlasti!

  2. oled see sina? :D mu paanika lahendub siis kohe. muidu olen selline emotsioonik ja närveldaja nagu tead, et olen :p

  3. mina kindlasti, kas keegi veel?!… selgeltnägija ma kahjuks pole…või õnneks :)

  4. :))
    ma ei tea. kas käid rahvusooperi serverist, et nagu majast?
    ei olegi tegelikult oluline. lihtsalt näitas registreeritud aadressi-asja……

Lisa kommentaar

 
