istub ega suuda koju minna. korjake mind tänavalt üles.

kas te olete kunagi istunud angelis ja kirjutanud pelmeenikausi taga lahkumisavaldust?

mul pole elus sellist blokki olnud nagu täna rongis. nagu täna kehrwiederis. nagu praegu siin. ma lihtsalt nutsin ja ma polnud siiani veel. vist. praegu mängib üle kohviku mari boine. ei ole. ei ole. ärge lugege. ma võib-olla ei kirjuta enam kunagi elus blogi. ma sõin täna pelmeene. ma sõin täna peaaegu esimest korda selle nädala jooksul. andestage siis mulle nii mõnigi asi. enam ei kuku trepist alla minnes püksid jalast (üles minna oli ok). ma pean nüüd koju minema. 5 tunni pärast üles ja…

ma ei vasta sõnumitele. mul ei ole äkki midagi öelda. kõik on minus endas. (see sissekanne oleks pidanud lõppema esimese lausega).

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 15. jaan. 2007.

12 kommentaari to “istub ega suuda koju minna. korjake mind tänavalt üles.”

  1. korjame üles ja kõik saab korda!

  2. vaata, kuskil ei ole öeldud, et šampust joovad ainult laia rinnaga lõvid. öeldakse hoopis, et selle au saavad enesele julged jänesed.

    mina igatahes usun, et märtsinjänku süda ja käpakesed on olulisemad kui nii mõnedki tähsad paberid ja usun ka, et märtsijänes saab oma šampuse ning on seda väärt. vägagi.

    kalli :)

  3. aitäh teile, et mu üles korjate ja et mu suhtes positiivselt meelestet olete :)
    teeb hingele sooja!

    KALLISTAN KOGU KÄPAKESTE JÕUGA!

  4. kuule nüid… ma olen lohutamisega ilmselgelt hiljaks jäänd, aga sa vast tead ka juba minu arvamust sellest asjast läbi ja lõhki. sul seisab ees šeff väljakutse.

    ja üldse, ma pole proovinud, aga kujutan ette, et pelmeenikausi taga on kuidagi mõnusam lahkumisavaldust kirjutada kui minu situatsioonis. kas see asüülipakkumine on endiselt jõus? (võib-olla juba õige varsti teen saabastega kassi nägu shrekist)

  5. minu juures leiab asüüli kõigi karmide elutuulte eest :) ja kui sa tahad, võin pelmeenikausi ikkagi tagantjärgi su ette nihutada, kas siis avaldamiseks või mitte.
    ja lohutamine – see oli vist pigem taaskordne taipamine, et ma, vana rajakas, ikka õnnelik olen ;) (vääääääääääägaaaa õnnelik!)

  6. Noh, ma igal juhul soovin sulle rohkem jõudu, edu ja eneseusku. Ma olen kindel, et sa saad selle kõigega hakkama, mida see uus väljakutse sult nõuab. Loodan ainult, et see sult kõike aega ära ei võta, sest tahaks sind aeg-ajalt ikka näha.

  7. aeg…see on minu jaoks müstiline mõiste hetkel. väga palju on teha ning käin ju veel westus õpetamas kuni 15. veebruarini. vbla on üks euroopa ooperipäevadega seotud ots ka klassikaraadios, mis nõuab natuke kodus nokitsemist. sealt edasi tulevad õpingud ja eilne esimene tööpäev näitas, et 11h tööl olla pole mingi probleem :) ja tõsiselt, ei olegi, meeldib hoopis. aga eks ma millalgi kirjutan päriselt pikemalt. või ei kirjuta enam üldse. eks paistab. aga ma ei kao kuhugi. harjun sisse ja siis olen jälle olemas.

  8. 11-tunnine tööpäev pole tõesti mingi kunst. Ma võin sellest pikalt rääkida :P

  9. Esimesed korrad elus midagi teha on neer eriliselt erilised. Sa ju tead… ;)

  10. Vähemalt kodulehel oled sa juba üleval ja uhke meiliaadressi oled ka endale saanud ;-)

  11. kuskohas ta kodulehel on? ma ei leia… :(
    aga liina… püüa magada ka siiski vahel. nii võimatu kui see ka ei ole. :) sest kuu aega sa sellise rütmiga vastu ei pea.

  12. mõtlen, et pean. või noh…pean pidama. ülejäänud kommentaari pead suuliselt juurde küsima. ma ei hakka seda siia kirjutama. üks pikk monoloog jälle, mille peale vaatan, “kellega” ma täna öösel rääkisin!?!!! aga sa saad siis külmetavate näppudega veel paar suitsu teha.

Lisa kommentaar

 
