tervituseks tomile

vabandust tom, et olen unustanud su koosolekuid sisustada. kui tahad, võid ajakirja “köök” lugeda – seal on itaalia- ning ooperieri (pilgutab paljutähenduslikult silma). lõin nüüd siia kategooria, kuhu saan panna väga õnnelikud postitused. kes benzit proovis näinud-kuulnud dirigeerimas, teab, et ta armastab diminutiividest omaloomingut: “pianissimissisissimo” on üks väga hea näide. “felicisissimissimo” läheb samasse katlasse.

ma tahaksin unistada kolmest karust ja siniste juustega malvinast. aga võib-olla on lihtsalt kevad. selle asemel tõusen ma majesteetlikult esimesele päikesesoojale kivile püsti ning sirutan huigata: “ma vajan libretot! ma vajan libretisti!” siis ronin jälle kivi pealt maha ning vean kinganinasid lohinal teatri suunas ning loodan, et mõni kevadekuulutajast vidinapoeet mu huigatust kuulda võtab.

balletikad kasvatavad mulle halle karvu juustesse. esmaspäev oli seepärast üsnagi halle karvu täis. üks balletikas siiski ei kasvata halle karvu mu parukasse, sest tal on oma lavastusest visioon. 

täna ostsin rekvisiitidest kaks salli. homme maksan. muide, kas mul on mingi stiil või? teine sall tuli bonuseks, sest see pidi “minu stiiliga” sobima. häämeel. mingi ärev muutuste aeg on, midagi toimub, on õhus ja hüüab tulles.

ma tunnen puudust siniallikatest, jägala joast ja nõiakaevust ning sellest puust, mida rähn toksis. ma arvan, et sinna langenud puu alla kasvasid suurest soojusest sinililled, ma tõesti arvan nii. seda peab minema kontrollima. (eks?).

img_9141v.jpgimg_9147v.jpgimg_9186v.jpg

kas te olete kunagi näinud tuvipoegi? mina olen alati näinud suuri tuvisid. kas tuvid sünnivadki suurtena? miks ei võiks väikesed valged tuvid kõndida taevasäras helendavate katusekivide vahele ära kadudes mööda katuseharju? miks nad peavad olema nii suured, et nende trampimisest kõik väriseb?

on muutuste aeg, midagi on ärevil mu silmapiiritust vaatenurgast piilumas.

p.s. üllitised ajalehtedes ei üllata enam varsti – jassi zahharov on tenor ja TIIU lokuta sai preemia “tuhkatriinu” eest. ma lähen ja luban selle varjus endale kohe 4 pirakat totrust!

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 28. märts 2007.

2 kommentaari to “tervituseks tomile”

  1. varsti kontrollime kõik üle… :)

  2. Väikeseid tuvisid ja suuri varblaseid pole vist keegi näinud – järelikult on varblased tuvide pojad :) sedasi arvasin lapsepõlves.

Lisa kommentaar

 
