ooperifännide kokkutulek vol. 6

vol. 6 on nüüd läbi. õhus on taas kohvi- ning konjakihõngulised meelitused ooperisisulisest päevast. kõige kallim mängib teises toas klaveril jazzi ning ma lipsasin viimase nurrumise sabast kinni haarates siia tuppa sissekannet tegema. ma ei suuda teha valikut, millest kirjutada – kas emotsioonidest või ooperist? mõlemast praegu korraga ei saa, sest…ei saa. siis ma ei räägi kummastki. (ai…ta mängib seda! see on see hooletu salliga lugu, mis sügisöösiti tuuletuisus või suvevaikse tähistaeva all muretult jalutab. ma ei ole nii ammu enam mänginud! tahaks talle sekundeerida kunagi…….)

kokku tulid täna kõige kallimad: punane hanrahan, väike nõid, ahjualune, ati, erika, olev, annemuri, mart, ramloff. võõrustas märtsijänes. (P.S. ostsin eile õmblike käest sinise taskuga jänese…viimase). täna alustasime puritaanidest ja imetenorist. liikusime sujuvalt üle mcvicari “rigolettole” (downes, gavanelli, schafer, alvarez), siis tulid kusagilt “nu, pogodi!” multikad ja siis “lucio silla” (saccà, massis, bacelli, cangemi, kleiter, ferrari; netopil).

pildid siin.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 6. apr. 2007.

12 kommentaari to “ooperifännide kokkutulek vol. 6”

  1. Eesti on ikka nii väike. Ma sain just hiljuti Annemuriga tuttavaks :)

  2. olen pidanud väiksust pisut hirmutavaks, aga paistab, et see muutub järjest positiivsemaks! :) tervusserid sinnapoole!

  3. Äitäh!
    Sinu juures oli hea olla.

  4. aitäh!

    ja sinisele jänesele ka pai. mul jäi temaga tegelikult jutt pooleli :-)

  5. ma ütlesin seda jänesele hommikul. ja nüüd vaatab ta mind sellise salakavalalt naerukil näoga, nii et ma tahes tahtmata mõtlema pean, mis hääd jutud teil seal olid…

    ja ahjualusele suured kuumad embused!

  6. Ja emmele tee kraapsu minu poolt!

  7. Aitäh vastuvõtjatele. Oli ütlemata mõnus õhtu!

  8. Aga tänan väga selle meeldiva ürituse eest. Ja head jätkuvalt surnud Jeesust!:)

  9. […] elule vahelduseks oli päev ooperiklubi seltsis. Pole mõtet üle korrata seda, mida Liina juba kirja pani (pildid leiate sealtsamast). Igatahes nii ettekantud teoseist, kui kohalviibinud inimesist võib […]

  10. tervist, oo lugupeetavad
    minu sügav kummardus kõigile kohalviibinuile, suur tänu imevaffale pereraffale…
    tuleb tõdeda siiski, et paraku, paraku – kolm on liig. mul on väga kahju, et vaene mozart minust kuidagi nii mööda läks, et kuidagi ei köitnud. häbi. häbi mulle.
    aga muidu, veelkord – tänud, ja järgmise korrani.

  11. Aitäh! Jään uut kokkusaamist ootama. Aeg jäi suhtlemiseks napiks. Hing igatsenuks enamat, kuid päevas on endiselt kakskümmendneli tundi ja sestap ajalik-maiste piirangutega peab vist leppima. Teen seda raske südamega, kuid uue võimaluse tekkimise ootus teeb selle pisut kergemaks :)

  12. […] tahtnud kirjutada ooperiklubist Liina manu ja sellest, kui armsad on armsad või kui naljakad on mõned multikad. Olen tahtnud üles […]

Lisa kommentaar

 
