kopp päev.

tänane postitus läheb “ragionevole” alla, sest taas on alanud hirmus kiire aeg. mu ööpäevast jääb puudu täpselt 10h, et jõuda. wallenberg kummitab kuklas 100 000 juudiga ja minus tärkas kõhugripp (loodetavasti AINULT kõhukas ning ma tahaks palaviku ära anda. vabatahtlikke? muide, olen WC-ssetormamismeister. teil pole aimugi, kui kiiresti ma suudan ülevalt dekoratsioonidest alla WC-sse jõuda, kui kõikpidised koledad kõhugripiga kaasnevad loodusnähtused mind tabavad. ja seda kõike tänu sellele, et ülemine WC käib võtmega). nüüd ma ehk ei imestagi, miks minu juhe nii koos on, et selle lahtikangutamiseks pole veel riistapuud leiutatud. totaalne blokk on ja mul on hirm, et ma ei jõua. harry liivrand ootab ideid ning asjad võiksid juba joosta. ma olen praegu lihtsalt surnud.

jube paha on.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 11. apr. 2007.

3 kommentaari to “kopp päev.”

  1. Vaene väike!
    Varesele valu, harakale haigus, edasi tead küll!
    Parane!

  2. parane jah, palun.

    kalli.

  3. No aga dervišt ja jõudu ometigi. Ega see jama saa kestma jääda, see peab ükskord üle minema. Õnneks ei saa kõhugripp sajandeid kesta.

Lisa kommentaar

 
