vahel võib ju hea päev ka olla

kõige rohkem hirmutavad mind inimesed, kes enamasti või kunagi ei naerata. ma võin tasakesi kõrva sosistada, kes mind teatris esimesel kuul kõige rohkem ebalema on pannud, tänu sellele, et naeratus on väga pelk viiv nende näol…nagu jalajälg, mis koolmekohas üleminekul vaid varbaga pinda puudutab. aga siis ühel päeval…ja ma enam ei kartnudki, vaid tunnetasin hoopis pisukest poolehoidu ja toetust hetkel, mil seda enim vajasin.

täna on aga olnud hirmus kiire päev. algas see austraalia koori giidimisega mööda estonia teatrit, neile proovisaalide leidmisega, jätkus miljonile meilile ja kõnele vastamisega, väga positiivse lootusega, et minu kavva jõuavad hääd asjad pärast pingelist higistamist ja läbirääkimisi, suure šokolaadiga olnud juubelikontserdile kava tegemise eest (hoolimata sellest, et alati saab paremini teha, tegi see šokolaad olemise äärmiselt soojaks ning muutis kohmetuks), ja tipuks kujunes täiesti ootamatu kiitus inimese poolt, keda isiklikult ei tunne, kuid kes väga pikalt tänu saatesarjale “2000 aastat muusikat” oli natukene mu iidol. jääb müstikaks, kust ja kuidas minu isik tema kõrvu puutus. ning tore on heliloojat segada poejärjekorras. tundub ju uskumatu, et geeniused elaksid meie elu, käiksid poes ja oleksid inimesed. me lihtsalt keeldume seda uskumast!

kell 18.23 ma põgenesin töölt, et hakata tegema iseenda tööd. täna ootab 3 päeva töö, sest tehtud on vaid “põlevaid” asju. mind on endiselt üks. täna öösel ootab hirmusööst pea ees kuristikku. ma loodan, et need käed ei väsi mind püüdmast.

teile aga kallistused! ja tahate ma ütlen teile midagi head? inimesed ei ütle kunagi piisavalt teistele ilusaid asju.  seepärast tulge minu juurde ja te saate kätte ühe osa sellest, mis õigusega teile kuulub. tanelit nägin ka täna teatris.

P.S. katit nägin virukast läbi bussipeatusesse kapates. ta oli stiilselt roheline ja lõi mind oma kevadrõõmsusega pahviks. täna lihtsalt on selline päev.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 19. apr. 2007.

2 kommentaari to “vahel võib ju hea päev ka olla”

  1. Oli tore sind näha täna :) Poleks pidanud kirjutama… oleks üllatus olnud :D Harjumatu oli endises töökohas pidutseda… :D Pidevalt mõtlesid, et küll on öid siin mööda saadetud ;) Aga on mälestusi mida meenutada…

  2. mälestuste pärast võiks elus nii mõndagi ette võtta, mida muidu ei teeks.

Lisa kommentaar

 
