a perfect moment on a friday evening, just this once

mmma kirjutan praegu ühest sellisest hetkest, millest kirjutada ei saa. see on selline äärmuste vahepealne hea keskmine. ma ütlesin HEA ning KESKMINE. sõnad, mis ei peaks kokku käima. aga praegu on neil mingi rahu hõng man. no ütleme, et auriga on veini joodud, väga emotsionaalne päev on seljataga (üks põhjusi, miks ma armastan teatrit – ta kasutab kõiki su emotsiooniskaala värvinguid ja seda armutult nii valusas kui ka parimas mõttes). nojaa…istusime jazzikohvikus. homme ma ei tee tööd. täna ma lähen rahuliku südamega magama. praegu joon rohelist teed. dušš. mart sööb kõrval jäätist. RTR planeta kanalil filmis lasti kulukates vend nahtagis venna poolt maha. mida veel tahta?

mida me teeme renteriteta? inimesteta, kes armastavad ja pühenduvad jäägitult. kellega suheldes põled. kelle sõnadest süttid ja särad. mul on au olnud lehitseda tema toas materjale, mida jagub riiulitele maast laeni. mul on olnud see au. iga kord on tunne, et sind on puudutanud midagi sügavat, midagi ülevat. njaaa.

eile vaatasin uuesti wallenbergi proovi. ma ei saa üle ega ümber. kuidagi tundub, et mingi osa wagneri ideest on jõudnud “estonia” abil teoks saada. on tunne, et soov leida kunstile puhtaimat ja mitmekülgseimat väljundit, on siin saanud teoks. just kunsti erinevate aspektide ja võimaluste koosmõju, ühtne väljund… olgu need erinevad aspektid siis lavastus, valgus, vindi üle keeramine, mis muusikat kannab…see kõik on üheks sulanud ja teenib üht eesmärki ning ükski neist ei seisa eraldi nagu numbriooperis. ja priidu eichmann on endistviisi karakter, mis paneb värisema. ma kardangi maailma suurt kurja, selle jõudu ja mõjuulatust. see kõik on priidu tegelases ja hääles. v-õ-i-m-a-s!

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 23. sept. 2007.

Lisa kommentaar

 
