compulsory post

, mis tähendab, et ma olen ikka veel olemas. teen ühe killuka postituse, sest panen siia ainult märksõnad, mis kaasarändavas notebookis sees. päevikut pole olnud enam ammu aega kirjutada ja ma ei teagi, kas sellel blogilgi on mõtet, kui see muutub päeviku aseaineks? või miks peaks kuhugi oma hetkeuiud kirja panema, sest täiskirjutatud paberileht pole mitte potentsiaali täielik rakendumine, vaid prügi. (mul kõlab kõrvus kreisiraadio: “see, kes joob korraga ära pudeli veini, pole mitte veinisõber, vaid joodik!!!”) (andestust.) mõni hetk on tunne, et elu on nagu proovikabiin, kus kogu aeg erinevaid riideid selga proovid – mõni istub, mõni mitte. kujutan ette müüjat, kes lahkelt naeratades ütleb: “try on a few sizes of yourself and see which one fits best!”

paistab, et egode rahuldamatus on edasiviiv jõud. uhke ju.

siis on kirjas, et “kord läksin suurt tuult püüdma, väge täis ja meri põlvini. jäin rannal saatust nimepidi hüüdma, hääl tihane – ei tõusnud taevani.” ja see, et “I like the sound of corks popping off wine bottles and the sound of jazz in the background. makes me think of piaf and blue walls. I try to push every molecule in my body to function, but it is a hard job, for jazz makes me feel like stuck in a corridor of time – slow motion and finally paused.”

siis on seal suurte tähtedega kirjutatud MA ARMASTAN MARTI, nagu ma seda ei teaks, ma tean küll! siis on kirjas, et ma ei ole tundnud sartre’i iiveldust juba pea aasta – see on siis nüüd väike ime isiklikus maailmas.

heifetzi esituses drigo “valse bluette” kõlab nii, et kui ma oleksin filmirežissöör, siis ma tean, millises stseenis ma seda kasutaksin. ja arvo pärdi “spiegel im spiegel” klaveril ja tšellol mängituna on minu arust üksainus suur portree. ta kõneleb. ja nii ongi.

novot. nüüd ma kerin end kerra, sest mingi tõbi tahab kallale tulla ja seda ei saa, sest homme koguneme hääd lambad kõik jaani lauta türil.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 23. nov. 2007.

Lisa kommentaar

 
