prill

perekonnas on nüüd veel üks prill, sest nii umbes 3. jaanuarist olen ma prillimamma. eriti tore on vaadata meie telekalauda, sest sellel on erinevates karpides reas suisa 4 prillipaari. mart võib uhkeldada kolmega neist – igaks olukorraks midagi. minul on aga pisikesed plussid lugemiseks. lugeda on imehea, ilma pidin sõna otseses mõttes ridade vahelt lugema, sest tekst oli kahekorra – mine võta kinni, millises reas on sulle vajalik informatsioon! on üsna tavalised hallikasmusta raamiga. väga-väga äärepealt oleksin endale roosa-lilla raamiga prillid soetanud, aga mart arvas, et minu imagoga peaks must paremini minema. vbla saab erinevatest prilliraamidest uus hobi (kui rikkaks saan). see kõik on küll tore, aga esimesel päeval tööl avastasin juba, et prillide omamine teeb prillimamma päeva lühemaks – uskumatu, kui tihti peab prille puhastama; mitu korda kargab süda päevas kurku – ega ma neid kuhugi ei ole unustanud!? ja kui raske on meeles pidada, et need ETTE tuleb panna… ma arvan, et ülla meeldetuletus koosolekul teatri pealt musta-valge-kirjute sangadega prillide leidmise kohta oli samuti hea. sest kui leiate, siis need on minu-minu-minu!

teatri talvepäevadest jänedal jäi meelde, et… jäätunud järveveel on oma lõhn, mis kollaste kõrkjate vahele end ära peidab. balletikad laulavad hästi ja mängivad kitarri – triinu leppikule parima etteaste eest suur pai! esimese lume alt tungib esile lehekõdu soe-magus lõhn ja elu süda teeb seepeale “tuks-tuks!”

ükskord sõitsin mööda pimedat lasnamäed. karpmajade valgustatud aknad vaatasid minu peale alla, andes tunnistust maakera asustavast eluvormist. möödusin ka enda majast ja tekkis tunne, et kodude endised elanikud võivad mõnikord majadest mööda sõita, endal poolvõõras tunne sees.

kolmapäeval vaatasin wiedemanni sõnaraamatut. kohustuslik lektüür!

kui ühele inimesele usaldatakse hetk vaadata teise inimese sisse, sinna kuhu keegi peale tema ei näe, siis kaasneb pilguheitega ka vastutus. vastutus hoida seda, mida nähes kaasa saad. see muutub osaks vaatajast ning usaldaja ei ole enam päriselt iseenda oma, vaid on vaikimisi kaksi.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 12. jaan. 2008.

Lisa kommentaar

 
