maailma kõige kurvem jänes. (memmekas ka).

see postitus tuleb väga isiklik, seega need inimesed, kes isiklikesse eludesse piiluda häbenevad, võivad siia klikkida.

alustame. mina olengi hetkel kõige kurvem jänes maailmas, mitte seepärast, et algab viimane märtsinädal… tänase hommiku lumetuisused varatunnid viisid mardi austriasse, kus ta on terve nädala õpilastega konkursil. eile olin ekstra pahuras tujus ja tihkusin vahelduva eduga tolmulapi sisse ja valmiva “wallenbergi” DVD I vaatuse demo peale nutta (töötas siiski pärast veel). natukene aitab see, et seal on mäed, mis mardile meeldivad ja ehk saab ta ka suusatada ning mina mõtlen sellele, et nüüd teen lihtsalt hoogsamalt tööd ja et järgmisel esmaspäeval on jällenägemisrõõm seda suurem. aga ikkagi, ma ei oleks uskunud, et ma niiiiii suur memmekas olen. (võin seda siin kõvasti öelda, sest mart ei saa nädal aega netti ja seega ta ei saa teada, kuivägaväga ma memmekas olen… ja noh. kompensatsiooniks lähen homme tema kampsuniga tööle! pealegi on diivanil võõras tšellokast ja sellest on imelik. krt küll!)

jätkame torinat. mul on kolossaalsed emotsionaalsed kannapöörded ja ufootilised pearinglused. täielik disko – vaatad paremale, maailm tuleb sekundi pärast pilgule järgi ja vabalangemise tunne käib südame alt läbi – weeeeeee! rahulolematus iseenda tegemistega on kasvav. ajaformaat pigistab.

reedel kohtus ooperiklubi ja vaadatud sai kozenaga “orpheus ja euridice“; ja see, kuidas mr beanarmujooki” laulis (pean ütlema, et ta hakkab mulle isegi juba sümpatiseerima – siin meeldis tema vokaal mulle enam kui traviatas.) üks südamesttulevaim furtiva, mis endalegi sarnase silma tõi (jälgige tema ilmeid lõpus, enne kui aaria kordusele läheb). ja päevatemaatiline rockooper “jesus christ superstar” ei puudunud meie menüüst ka mitte. juudas oli ainus mõtlev mees ja sellest kogu häda. aga ikka juhtub, et keegi mõtleb ja seeläbi kannatab.

kati ja arni kinkisid mulle tagantjärgi sünnipäevaks jänese! ehtsalt rohelise märtsijänese. on teine nüüd tiibadega poniga mul kaisus öösiti ja päevad veedavad mu teki peal lesides. AITÄH!

olgu. kell on pool kümme. viskan dvd-mängijasse peale selle, sest muidu ei saagi tagastatud. homme ootab tristan ja isolde dvd ja wagneri seltsi kohtumist meie majas meenutav lindistus – mul on vaja suurt julgustust ja julgestust, et hakata tegelema “tristani ja isolde” kavaga just sellisena nagu tahaks ta välja tuua. see teema on liiga suur, et seda üldse oleks võimalik käsitleda nii et seda saaks pitseerida wagneri mõistes sõnaga “absolut”. aga sellest veidi hiljem.

verrò a voi nei meiei sogni! baci di notte buona!

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 23. märts 2008.

Lisa kommentaar

 
