üledoos

ilusad ilmad on. tundub nagu oleks kevad. eile sai kaua räägitud teatrist ja kunstist. ma ei oskagi seisukohta võtta, on sellised filomised naljakad või mitte. naljakad tunduvad kõrvalt kuulata, kuidas püütakse kunstide sügavaimasse olemusse süüvida (miks!? kunst lihtsalt on). samas, kellelegi millegi lahtirääkimine võib viia huvitavate äratundmiste ja taipamisteni. selline asi siis.

aga ikka veel on tunne, et on üledoos. üledoos mõtlemisest ja suhtlemisest. õhtuks aju valutab ja tundub kuum ning hell. hommikul ärgates on sama tunne. iga mõte, mis peas liigub, teeb oma liikumisega haiget ja kraabib hallolluse sileseinu. igasugune suhtlemine nõuab ületamatut pingutust. mõnikord siiski õnnestub. iga väike asi viib endast välja ja tahaks oma emotsioone kuhugi luku taha ja vati sisse toppida, et need välja ei pääseks. kevadväsimus. vaikust. vaikust. vaikust tahaks. saaks nüüd üle koerasaba (üks vägev bernhardiini paks ja suur saba, aga ikkagi koera saba), mis on jäänud hooaja lõpuni. siis tuleb puhkus viinis, siis tuleb täiesti selline aeg, kus mobiil ei helise ja nett saab kappi ära pandud… mmmm. siis ma loen. siis ma kirjutan ümber üht kirjavahetust, millest ehk midagi annab ilmutada. siis ma… aga praegu on veel bernhardiini saba. 5 hooaja raamat, uue hooaja raamat, 3 infotundi, tristani kava ehk suur julgustükk ja muid asju. mul läheb see väsimus üle, ma tean. läheb läheb läheb. ma pean end lihtsalt kokku võtma. ja teate mis…!!!!

MART TULEB TÄNA ÕHTUL! weeehaaa! alates kolmandast päevast ma ei olnudki enam nii ninnu-nännu ja sain ilusasti hakkama. päris õhtud olid aga nukrad. I am sometimes so scared of myself, of what the silence will reveal. mõtteid mõtteid mõtteid ja need ei ole ju tervislikud :)

laupäeval aitas jänes koristada ja pärast leidsin pargist esimese unise lepatriinu, kes päikese käes müüripraos tukkus. ning ühe kummalise varese leidsin ka (mitte müüripraost). meri on praegu helesile ja mehed jalutavad katusel ning uudistavad, mida ma kohvitassi taga arvutiga teen. olks, ma koristan veel natuke ja siis võtan aastaraamatu käsile ja siis tõttan lennujaama.

img_5832v.jpg img_5849v.jpg img_5882v.jpg

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 31. märts 2008.

Lisa kommentaar

 
