üledoos2

võib-olla on selle kategooria postitused vabanduseks/selgituseks, miks ma nii võimatult käitun viimasel ajal. vähemalt nendele inimestele, kes seda blogi loevad – oletan, et need on ka inimesed, kes minuga otseselt suhtlevad ja seega on mu tujukust märganud. kevad on tulnud, aga koos väsimusega – mina palusin tulla ilma.

valan siis kõik välja. olen väsinud inimestest – lihtsalt sellest mürast, mis nendega kaasneb – hääled, itsitamine, kõvahäälsed telefonikõned, telefonihelinad (hea meelega viskaksin enda oma vastu seina pilbasteks, aga kahjuks on meil küprokist seinad (ja ei huvita, et see sõna on valesti kirjutatud)), olen väsinud sellest, mida inglise keelt kõnelevad rahvad tunnevad termini all “name dropping”, olen väsinud egodest, kiirustamisest; kõigest, mida PEAB tegema. ma ei taha ärgata nädalalõppudel varem, kohustusest, sest muidu ei jõua ma tööd lõpetatud. olen väsinud sellest kiirusest, sellest pressivast ajast (mis kurat see aeg on?! ööpäev ei ole ju sellest pikem ja päike tõuseb hommikul ikka samast kohast). tahan marti ja metsamajakese vaikust. vaikust. vaikust. ühte päeva, kus ma ilma süümepiinadeta MITTE MIDAGI, v.a lugemine ja jalutamine, ei tee. olen väsinud mäletamast, meeles pidamast, oma arvamuse avaldamisest (see ei huvita ju kedagi, küsitakse ainult selleks, et ise midagi öelda), arvamuse OMAMISEST isegi, diskuteerimistest, aja peale sünnitamistest. tahaksin üks kord veel tunda seda, et ma teen midagi rahulikult, mõttepausidega, seedides, ilma katkestusteta ja tegutsemiseks 15-minutiliste pauside kerjamiseta kogu maailma virr-varri ja pealepressiva kiiruse vahelt. ma olen lihtsalt kevadeks nii väsinud. ärge küsige, mis aitab. ma ei tea. võib-olla see, kui mind isoleeritaks, et ma kallitele oma viri-pirinaga haiget ei teeks. aga võib-olla see, kui minu asemel oleks keegi teine. miks ma ei murdu ometi? siis oleks mul vähemalt õigus tunda kõike seda ja nutta ja naerda ja teha emotsionaalseid kannapöördeid, sest siis oleks lihtne öelda, et ma olen hull. võib-olla olengi.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 6. apr. 2008.

Lisa kommentaar

 
