pingestatud suhe

“kõige rohkem inspireerib mind kergelt pingestatud suhe”, ilutseb sinine, veel luitumismärke mitteilmutav markeriga kirjutatud paberloosung minu toa seinal ema juures. jah jah ja veelkord jah. ma arvan, et see suhe on ideaalne – see on minu ja teatri vahel. ma olen täis laengut, ideid ja mu käed värisevad, sest ma ei jõua nii kiiresti trükkida, kuivõrd mu sees kobrutavad ideed ja mäslevad tunded. tristantristantristan. ja kui palju suudan ma arusaadavaks kirjutada? praegu on ammuoodatud hetk, see vastikult mõnus kõdi kõhus nagu enne eksameid, mis sunnib sind midagi tegema – just SEE tunne, mis paneb pliiatsit haarama ja kirjutama. see tunne, mis rahuldamatuna tekitaks kõhtu kivitunde ja SEE tunne, mis paneb sind mõttepurskega üheaegselt kartma, et sa oled liiga väike ja saamatu vahend selle SUURE väljendamiseks. oi kui hea ja väsinud ja tühi on pärast tunne… nüüd ei tohi te mulle helistada, mu mõtteid pikali kukutada või teelt eksitada. see on vastandlik tunne, suur armastus, NEEDUS mis sind paneb ümber nõiakivi käima ega lase sul kaugemale minna. kui õudne oleks olla, kui oleksin mõtteid, tundeid ja pealehakkamist täis, aga see kuhjuks kivideks mu kõhus ja kivideks mu südamel? kui ma ei oleks teatris……….kas ma siis üldse oleksin?

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 18. apr. 2008.

Lisa kommentaar

 
