heatujufläššš

aaaa ma lihtsalt tahtsin praegu öelda, et pagana hea tuju tekkis korraks. (näete, ma ei virisegi kogu aeg). lihtsalt kolisin turunduse aknalauale kevadele lähemale ja püüdsin lugeda seda, millest peaks tulema tristani kava. oh. oh. lehed akna taga lähevad järjest suuremaks, silme all lausa. täna tulin rattaga tööle. kes ütles, et meil parklas ainult autod kolmekordselt kinni pargitakse? proovi ajal oli mu resti külge kinnitatud ratas kolmest rattast kõige alumisem. okei. ma lähen loen oma trisoldet edasi ja ajan end taas tsüklisse (koosneb närveerimisest, paanikast, masendusest, uskumatusest ja jälle lootusest). lallalalllalaaa! ma armastan oma tööd täitsa pööraselt, mis siis, et ära väsin. lallallallaaa! (vabandage ON KEVAD!!!!!!!!!!) kõik on ära läinud ja on vaikne – jeeeee!! on kevad – jeeeeee!! ühesõnaga – täitsa jeee.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 29. apr. 2008.

Lisa kommentaar

 
