singspiel

olgu rõõmusõnum mu tänase päeva viimane/homse päeva esimene postitus. ostsin endale singspieli (see must iludus alumise pildi peal). miks ma teda nii kutsun? noh, mõni annab nimesid oma kitarridele, mina jalgrattale – lihtsalt ta kummid laulavad praegu veel ja mäest ülesminek on kui lapsemäng. ja teate, ma ikka olen vanake hotapõtš – katsusin mitmeid rattaid poes ja kui sain selga istutud ning parklas tiiru tehtud, siis EI OSANUD MA KÄIKU VAHETADA! ühtpidi sain hakkama, aga raskema käigu peale enam ei saanud. minu 11 aastat vanal rattal lihtsalt tuli mingit kangi keerata, siin aga – ole lahke! – vajuta ühelt poolt nuppu, vajuta teiselt poolt nuppu. pidur PIDURDAB sõna otseses mõttes ja mäest saab üles ilma põlvi lõhkumata. esirattal on amort. ausalt, tehnika on mõnikord imeline. niisiis, ma unustan auto, lasen mardil hommikuti pool tundi kauem magada ja kihutan oma uue musta iludusega. hooaja lõpuni on 1,5 kuud – ja siis, ei mingit tsivilisatsiooni, arvuteid, telefone… ainult my bike, raamat ja loodus! üks õpetussõna veel: never-ever võta laupäeval tööl olles vastu telefonikõnesid – ainult sekeldused. MUSI teile ja MUSI esimese korruse panipaigas tukkuvale Singspielile.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 3. mai 2008.

Lisa kommentaar

 
