21. sajandi kurbus

21. sajandi kurbus on. piinlik ja kurb, et on 21. sajand ja inimesed on siia sajandisse jõudnud just sellistena, mitte midagi õppinutena, oma väiklaste hingede ja suurte tõdede tõsimeelsete orjadena. “see on kogu aeg niimoodi olnud. ja prügi mahaviskamine on sama asi.” – mardil on õigus. on sama asi, see algab inimese seest ja väljendub tema suhtumises kõigesse, mis/kes tema ümber on. vist on põhust olla juhusele tänulik, et ma ei pea hommikul voodist tõustes mõtlema, kas õhtul on mul veel koht, kuhu tagasi tulla või on ainult pommi tekitatud auk kodu asemel. vist on põhjust olla tänulik, et mul on kelle juurde koju tulla ja et kui ma võtan telefoni ja helistan emale, siis ta võtab telefoni vastu ning ma kuulen ta häält.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 13. aug. 2008.

Lisa kommentaar

 
