hommikul kell 8

kell on natukene kaheksa läbi. vaikne on ja korraks mõtlen, et äkki ei tulegi keegi täna tööle. väljas paistab ilmaime – päike. eile avastasime hea veini. mart väidab, et oleme seda kunagi proovinud, mina väidan, et mitte ja isegi täna ei tule mulle selle veini nimi meelde. silt on igatahes oliivroheline. mõnusalt marjane raamatulugemise vein. lugesin estonia ajalugu, sest sellest peaks midagi varsti kirjutama. hetkel puudub formaat ja aeg jookseb sõrmede vahelt liivaks. varsti on pargis kirjuid lehti palju. siis tuleb ninapidi sisse ronida ja koristaja tööle kriips peale tõmmata. ok, side lõpp.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 11. sept. 2008.

2 kommentaari to “hommikul kell 8”

  1. sügislehtedes, kui neid palju on, tuleb püherdada. :-)
    muide, üks must vets ootab minu juures omanikjänets. ma kirjutan selle igaksnjuhuks siia, sest meili olen unustanud juba kolm päeva saata.

  2. must vets?? :D otsisin täna hommikul küll pigem VESTI, aga olgu… vetsu võib ka kaasa võtta – kõik, mis tasuta antasse on praegusel raskel ajal hää!

Lisa kommentaar

 
