5 minuti supp

väljas sajab udu, nii et ma ei saagi aru, kas silme ees virvendab või laguneb maailmapilt mu silme all pixliteks. tööd on kuhjaga, mõtete jaoks pole ruumi. paar viimast õhtut on KUMU kohal olnud täiskuu. esietendus läheneb ja läheneb. kuidas saab 5 minuti supi valmistamisõpetuses olla kirjas, et pärast vee peale valamist (tõmbamist tegelikult, sest see ei sünni süüa) lasta seista 1 minut!? või tähendab 5 minuti supp seda, et valmistamine ja tarbimine võtab kokku aega 5 minutit?

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 16. okt. 2008.

2 kommentaari to “5 minuti supp”

  1. no kui sa võtad supipaki sisu, kallad sellele kuuma vee ja valad saaduse kraanikausist alla, saad kindlasti 5 mintsaga hakkama.

    PS justsama meenus, et üks “must vets” ootab sind ikka veel. :-)

  2. ma arvan, et ma olen isegi andekam ja mahun siis 1 minuti sisse ära, kui veekeedu aega mitte arvestada…
    aga vetsu tahaksin küll…

Lisa kommentaar

 
