ohsamumemme!

minu tegemised on väga ülbeks läinud – neil pole üldse vahet, kas on öö või päev, lihtsalt suruvad end peale. hommik karged käed mu ümber seob, sest öös valitsenud vaikus ikka vist natuke ka koitu on täis. ma isegi ei näinud seda päris esimest saabuvat lund – mart tuli koju ja käskis aknast välja vaadata. siis nägin hõljuvat taevaimet. hommikul olid katused valged ja tänav krudises taldade all.

eile oli aga suisa talv. vaatasime enne etendust raekoja platsil kohvikuaknast lendlevaid helbeid (raekoja kohal langesid poole aeglasemalt, aga see ongi gravitatsioonist kaugemal) ning jõime glögi. nüüd on ju glögiaeg, eks? ja siis seisin estonia taga ja mõtlesin, et ma jalutan ESTONIA taga täiesti vabalt ja rahulikult. miks? aga seepärast, et see on mu kodu, mu kindlus kulla vennas! enam ei tundu, et ühest minu pilgust lahvatavad selle maja seinad põlema ja kõigist maailma valjuhäälditest kostab kõuekõminana mu südamelööke. vaatan garderoobiaknaid ja aknalinkide küljes rippuvaid kostüüme ning tean, mis etendus on käimas.

igatahes ei saanud ma sellise lumega ju ometi käed rüpes istuda. seest leidsin reinu, kes oli nõus ühe memme kokku veeretama. uskumatult raske töö oli, sest lumi ei pakkinud, aga lõpuks panime ikkagi teatrimemme valvelaua ukse juurde püsti. köögist saime porgandi (degusteerimise järel selgus, et täiesti esmaklassiline ninaporgand!), mul oli sahtlis rosinaid silmadeks, suuks ja nööpideks ja noortetöö projektijuhilt võtsime ühe kuldse junioropera krooni. mis kõige armsam, pärast etendus oli keegi oma roosid memmele käteks pannud ja rinnale teatrimaski gravüüriga klaaskupli (ma ei tea, kus sellist kasutatakse?).teatrimemmed

täna ostsin endale suusad ja varustuse ka. kui lõppeb romeo ja julia, siis ilmselt läheme öisele suusaretkele kadrioru parki. jei! aga nüüd on viimane aeg tööd teha!!

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 22. nov. 2008.

Lisa kommentaar

 
