retsept: kui ma mõnikord katki olen

pärast pikka uneta ööd (tont seda teab, miks rähklesin ja vähkresin, kord oli palav, siis tahtsin pissile, siis mõtlesin tööasju, siis tahtsin juua… nagu väike laps!) tõusin peale kuut üles ja läksin tööle. jalutasin läbi talviselt imekauni kadrioru pargi. laternavalguses sadav lumi sätendas nagu mingi müstiline tähetolm ja õhk oli mõnusalt soe. hingasin kopsud talveõhku täis ja hea oli olla. nii mina mõtlema hakkasingi, et miksmiksmiks peaks inimene end paljude tühiste asjadega mõttetult vaevama…

retsept iseendale: mõnikord juhtub, et ma olen end katki mõelnud (sest ega muust need hädad tule ;)) ja siis ei saa asjadest enam sotti. tuleb ainult meeles pidada, et tegelikult ei saa mind ju miski murda – karavan läheb igal juhul edasi ja kui ei läheks, oleks midagi väga imelikku teoksil – minu vanus ei ole murdumiseks küll sobiv :p. elu on alles ees, ta pulbitseb energiast ja ootab avastamist, ka siis, kui kaotatakse midagi, mis oluline. üldiselt kiinduvad inimesed vist liiga sageli ja agaralt kõige külge – töö, asjad, inimesed, ideed… armastan teha sääsest elevandi (on mu lemmikoom ühtlasi) ning üldse – inimesed peavad end maailmanabadeks (eluterve enesearmastus on siiski kohustuslik!). kui me aga planeedist MAA teeme satelliitfoto, siis ei paista need tähtsad inimesed oma “tähtsuse” ja “ülioluliste” probleemidega aga kusagilt. well, what’s the fuss then? :) nojah, veel natukene iseendale suunatud juttu: kaotada karta ei maksa, küll aga tuleb osata südamega hoida seda, mis armas. põdemiseks on elu liiga lühike, hiljem on lihtsalt mahavisatud ajast kahju.

ja alati aitab NAER, väike pai või raamatu taga veedetud tund!

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 19. jaan. 2009.

Lisa kommentaar

 
