kolmapäevane post

vaatan üli-uniselt “osooni” saadet ja seal turnivaid rähne (lihtsalt ei suuda enda arvutit avada ja tööle hakata). muide, mart avastas väga toreda asja – toidumaja kaamera, mis jälgib päev otsa metsa pandud linnumaja. tõeliselt suline vaatepilt – enamasti näeb küll tuvimadinat ja seda, kuidas veidi ninakad hakid tappa saavad, aga mõnikord lipsab kass või rohevint läbi ning siutsumist on taevani. vaadake siia.

maskiballi esietendus. ma ei tea, kas nüüdseks on olnud pingelangus. vist veel mitte – see ei taha ega taha tulla. hoopis suurem väsimus on peale tulnud, keha valutab ja mõte on tuim. reedel PEAB puhkama!!! esietendus läks aga korda, oli säravaid ja säravamaid rollitõlgendusi. “maskiball” on üks mu lemmikoopereid ja vanemuiseski vaatasin seda mitu korda. võib-olla on aeg edasi läinud ja see ei tähenda mulle enam nii palju, igatahes jäid need nukid mu sees puutumata, mis puudutet oleksid pidanud saama. jällegi – ei maksa mõista valesti – mulle meeldib praegune etendus, sest see on teistsugusem kui ükski teine maskiball. lavakujundus on lakooniline ja seda enam paneb see sümboleid otsima. muusika on kaunis ja orkester-solistid suurepärased. aga noh, esietendus lähebki mul alati pingeseisundis, sest enne seda on väga aktiivselt tööd tehtud ja etenduse ajal on ka üht-teist kontrollida ning pärast kõpitseda. kogu aeg oleks justkui tunne, et viimase aplausiplaksuni võiks veel midagi nihestuda ja liigestest lahti minna. eks kavade saabumine teeb ka ärevaks…

toetaks praegu pea lauale ja magaks… just lõppes ka infotund publikuga – suur aitäh arnele ja mardile, kes leidsid aega osaleda! olen energiast täitsa tühjaks pumbatud. nüüd tuleb rakendada STOP!-i, muidu käib plõks. andke andeks, kui ma mõnda aega suhelda ei taha ega suuda. lihtsalt praegu on nii. punkt ja *pai.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 18. veebr. 2009.

Lisa kommentaar

 
