lisa uus sissekanne…

tuli tuikab mu põues.

ma olen jälle tugevam. loen undi-jutte ja tahaks sukelduda mõtetesse ja loomesse.

istusin kehrwiederis ja nautisin erinevaid kihte oma kakaoklaasis – koorene piimavaht, seejärel magus kakaone piim ja kõige põhjas magus šokolaad. kakaoklaas on nagu elugi – kõige magusam osa on lõpus – see kogemus ja teadmine elamise kunstist.

mõtlesin eile, miks mõni inimene sünnib, kui tal näiteks maailmas kohta polegi. kas need on need kahe inimese kapriisist või “ups-juhtus” hetkes sädeme saanud inimesed? kõigel ja kõigil peab olema mingi mõte. vist? vbla piisab ka väga pisikesest mõttest ja ülejäänu teeb usk sellesse mõttesse?

ta tuikab mu põues. see tuli.

inimene on keeruline – ma ei suuda kirjutada asjadest otse, need välja öelda ja uuesti läbi elada.

üks tuli tuikab mu põues.

iga lavastus on nagu mingi arengu- või eluetapp inimese elus. sa tutvud, elad sisse, kasvad koos sellega, elad end temas välja ning pead siis uuesti edasi liikuma. see on valus ja eluline protsess nagu mitu korda teismeea läbielamine. või nagu kesta vahetamine. aga millalgi oled kestatu ja haavatav.

tahtsin eile pastellidega joonistada, aga need olid kadunud ja paber ka. nii juhtubki, kui nad solvuvad pikaajalisema tähelepanuvaeguse tagajärjel. (või viisin nad ema juurde tagasi).

ma ei saaks teatri ja mardita.

~ kirjutas märtsijänes &emdash; 22. veebr. 2009.

2 kommentaari to “lisa uus sissekanne…”

  1. Palju õnne sünnipäevaks! Loodan, et sa seda blogi ka loed ja õnnitlused õigel ajal kätte saad!

  2. Aitäh kallis ramloff!

Lisa kommentaar

 
